Serwis urządzeń Auto ID
Ogranicz przestoje w pracy, zaufaj profesjonalistom.
01/
Pakiety serwisowe na urządzenia AutoID
Po sprzedaży urządzeń gwarantujemy pomoc w przypadku zużycia czy ewentualnego uszkodzenia, które może zdarzyć się podczas codziennego użytkowania sprzętu.
Dokonując wyboru marki sprzętu kupujący powinni brać pod uwagę nie tylko cenę, warunki w jakich urządzenia będą eksploatowane, ich wytrzymałość, odporność i parametry techniczne, ale także dostępność serwisu, który może zagwarantować należytą opiekę techniczną i wsparcie posprzedażowe.
Gdy części zużyją się lub zepsują, gdy użytkownicy nieumyślnie upuszczą lub uszkodzą sprzęt, lub gdy brud, pył i zanieczyszczenia dostaną się do wewnątrz, co jest częstą przypadłością drukarek etykiet. Jeśli sprzęt nie działa poprawnie, dla użytkownika może to oznaczać przestój w pracy oraz kosztowną naprawę.
W ramach pakietów serwisowych czy odpowiednio dopasowanej umowy serwisowej zaopiekujemy się sprzętem naszych klientów i pomożemy zapewnić ich pełną sprawność oraz ograniczyć przestoje w pracy.
02/
Pakiet czy umowa serwisowa?
Oferujemy kilkuletnie pakiety serwisowe producentów – 2, 3 lub 5 letnie w różnych wariantach cenowych i odpowiednich stopniach ochrony.
Rozszerzona opieka serwisowa znacznie skraca czas naprawy i obejmuje m.in. wymianę wyeksploatowanych lub uszkodzonych podzespołów na fabrycznie nowe oraz aktualizację oprogramowania.
Dodatkowo oferujemy indywidualne umowy serwisowe, które zapewniają okresowe, regularne przeglądy i konserwacje urządzeń. W rezultacie obniżone zostają koszty eksploatacji urządzeń, zmniejsza się ryzyko przestoju produkcji. Ponadto klient ma zagwarantowane szybkie usunięcie problemu związanego z nagłą awarią urządzenia i ma możliwość wcześniejszego zaplanowania budżetu związanego z utrzymaniem urządzeń przeznaczonych do etykietowania, drukowania etykiet oraz identyfikacji i weryfikacji kodów.
7 dni w tygodniu, 24H na dobę
Nasi klienci mają zapewnione telefoniczne wsparcie techniczne pod ogólnie dostępnym numerem telefonu. Usługa ta jest nieodpłatna dla klientów, którzy zakupili urządzenie w naszej firmie. Wsparcie techniczne dostępne jest standardowo w dni robocze w godzinach 8-16, a w przypadku podpisania stosownej umowy serwisowej, klienci mają do dyspozycji numer telefonu alarmowego, który dostępny jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta.
Jak wygląda realizacja zlecenia serwisowego?
1. Zgłoszenie awarii
2. Forma realizacji usługi
3. Oględziny i wycena
4. Naprawa i wysyłka
03/
Autoryzacja i doświadczenie
Serwis sprzętu Auto ID w znaczny sposób wydłuża okres jego użytkowania.
Twoja satysfakcja zarówno w momencie kupna, jak i podczas użytkowania proponowanych przez nas urządzeń jest dla nas niezmiernie ważna.
Dział serwisowy naszej firmy oferuje usługi gwarancyjne, jak i pogwarancyjne, obejmujące pełną gamę sprzętu z oferty czołowych producentów.
Najwyższa jakość oferowanych usług została potwierdzona licznymi certyfikatami, nadającymi statut autoryzowanego serwisu producenta. Proponujemy między innym serwis sprzętu Zebra, CAB, Motorola, Toshiba (TEC), Datalogic, i.in. oraz weryfikatorów kodów firm Axicon i REA.