O nas
HKK Group
Jedna firma, tyle możliwości!
Już od 30 lat wspieramy optymalizację procesów logistyki i produkcji.
Rozwój cyfryzacji, automatyzacji i wzrost produktywności. To trzy główne cele, jakie realizujemy razem z naszymi Klientami z niemal każdej branży i o różnej wielkości. Potrzeby optymalizacyjne funkcjonowania przedsiębiorstw są bardzo różnorodne. Aby im sprostać, przyjęliśmy koncepcję jak najszerszego profilu naszej działalności, skupiając swoją szczególną uwagę na wspieraniu obszarów związanych z logistyką, magazynowaniem i produkcją.
Na HKK Group składają się działy: Systemów Informatycznych, Rozwoju Oprogramowania, Rozwiązań Sprzętowych Auto ID, Znakowania i Druku Cyfrowego,
Rozwiązań Automatyki, Etykiet i Serwisu. To dzięki tak rozwiniętej strukturze, jesteśmy w stanie Wam pomóc w sposób kompleksowy.
Jak działamy? Poznaj główne zasady,
którymi się kierujemy.
Liczy się działanie mądre, sprawne i efektywne.
Uczciwość i wiedza
W sposób transparentny i uczciwy analizujemy wyzwania przedstawiane nam przez klientów, a następnie przedstawiamy drogę do ich jak najbardziej efektywnego rozwiązania.
Rzetelność i solidność
Nasze zadania wykonujemy rzetelnie. Projekty realizowane przez naszych współpracowników są prowadzone od A do Z. Naszą filozofią jest rzeczywiste rozwiązywanie stawianych przez nami wyzwań.
Orientacja na efekty
Już podczas analizy nasz klient dowiaduje się, jakie będą realne efekty wynikające ze współpracy. Naszą ambicją jest, aby oczekiwane rezultaty pokryły się tymi uzyskanymi w rzeczywistości.
Trochę historii
Działamy na rynku od 30 lat
Początki naszej przygody ze światem automatycznej identyfikacji sięgają roku 1993 (pod inną formą prawną). W tej formie organizacyjnej oraz pod tą nazwą działamy od roku 1997. Z roku na rok powiększa się grono naszych współpracowników, obsługiwanych rynków, czy systemów i technologii, które wdrażamy.
Nie tylko biznes, ale również wpływ na środowisko
Chcemy, aby nasz praca nie koncentrowała się na osiąganiu wyłącznie rezultatów komercyjnych.
Od lat realizujemy programy mające na celu zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko zewnętrzne. Równolegle dbamy o komfort i bezpieczeństwo pracy naszych współpracowników oraz angażujemy się w ważne sprawy społeczne.
Posiadamy Certyfikaty Systemu Zarządzania ISO
W 2024 roku uzyskaliśmy certyfikację dla normy Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001:2015 oraz odnowienie certyfikatu potwierdzającego spełnienie wymogów normy Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015.
Od 2006 roku jesteśmy posiadaczami certyfikatu ISO 9001, a od 2018 roku certyfikatu ISO 9001:2015. Wszystkie certyfikaty zostały wystawione przez wiodące światowe towarzystwo klasyfikacyjne DNV.
Certyfikaty obejmują następujący zakres: projektowanie i wdrażanie systemów logistycznych, sprzedaż, serwis oraz integracja urządzeń do automatycznej identyfikacji danych, doradztwo logistyczne. Produkcja poligraficzna etykiet, produkcja i montaż systemów znakowania
Stawiamy na transparentność naszych działań
Mamy nasz własny know-how
współpracy z Klientem
Ponieważ najważniejsza jest satysfakcja z efektów.
ATOM, to nasza metoda 4 następujących po sobie etapów, które wynikają bezpośrednio z uzupełniania się procesów.
Assess-Analiza
To początkowy etap naszej wspólnej przygody z Klientem. Wykonując audyt i analizę, zapoznajemy się możliwe najszerzej ze specyfiką czekającego na nas wyzwania.
Transform-Zmiana
Na podstawie analizy problemy tworzymy koncepcję zmian, które doprowadzą do oczekiwanego przez Klienta rezultatu. Na tym etapie możliwa jest ewolucja pierwotnych koncepcji.
Ownership-Własność
Na tym etapie współpracy „przenosimy własność” wykreowanej podczas projektu zmiany. To właśnie wtedy Klient uczy się, jak funkcjonować w nowym, ulepszonym procesie.
Measure-Pomiar
Chcemy wiedzieć, czy zrealizowany projekt przyniósł zakładane rezultaty. Na tym etapie obserwujemy efekty zmian i weryfikujemy czy zachodzi potrzeba udoskonalenia.
100% transparentnosci
Projekty które prowadzimy są transparentne już od pierwszego kroku (Asses) i pozstają takie do samego końca (Measure). Klient ma świadomość czego się po nas spodziewać, zna kierunek i ścieżkę procesową, jest na bieżąco informowany o postępach.
Procedury dostosowane do Klienta
Z jednej strony uważamy, że standaryzacja jest kluczem do ograniczenia kosztów projektu, z drugiej zaś strony zdajemy sobie sprawę, że każdy projekt jest inny. Standardowe procesy winny być optymalizowane do potrzeb każdego Klienta. W naszej filozofii, są zawsze szyte na miarę.