Jesteś tutaj:

Branding i wayfinding na targach Budma 2025

W dniach 11–14 lutego serdecznie zapraszamy na międzynarodowe targi budownictwa i architektury Budma, które odbędą się w Poznaniu. Znajdziecie nas w hali 5 na stoisku nr 95. To jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych, podczas którego będziemy mieli okazję opowiedzieć o naszych doświadczeniach z zakresu projektowania systemów komunikacji wizualnej.

Co zobaczysz na naszym stoisku?

  • Wayfinding – systemy oznakowania ułatwiające poruszanie się w przestrzeni wewnętrznej i zewnętrznej w budynkach o praktycznie dowolnym przeznaczeniu, specyfikacji i wielkości.
  • Space branding – personalizację wystrojów wnętrz zgodnie z identyfikacją wizualną marki oraz wdrażanym systemem wayfindingu.
  • Wall decor – różnorodne dekoracje ścian, które łączą funkcjonalność z estetyką.

Chętnie odpowiemy na pytania, zaprezentujemy nasze projekty, próbki i pokażemy, w jaki sposób pomagamy tworzyć przestrzenie, które stają się bardziej funkcjonalne i przyjazne dla użytkowników.

Pierwsza edycja ARCHI-STRADY

W tym roku, równolegle z targami Budma, odbędzie się pierwsza edycja ARCHI-STRADY – unikatowego wydarzenia promującego zrównoważoną architekturę. To doskonała okazja do networkingu między projektantami, inwestorami i producentami.

W ramach ARCHI-STRADY będzie można wziąć udział w: prezentacjach trendów i innowacyjnych rozwiązań architektonicznych, dyskusjach z przedstawicielami renomowanych pracowni architektonicznych oraz  networkingu w strefach ARCHI-PIAZZA i ARCHI-CAFE, zaprojektowanych z myślą o komfortowej integracji i budowaniu relacji biznesowych.

To wydarzenie stanowi nie tylko inspirację dla profesjonalistów, ale także doskonałą platformę do prezentacji najnowszych trendów w architekturze i budownictwie.

Do zobaczenia 11-14 lutego w Poznaniu!

Wypełnij formularz i pobierz voucher umożliwiający odbiór bezpłatnego zaproszenia na Targi.

Picture of Bartłomiej Dobrzyński

Bartłomiej Dobrzyński

Marketing Manager i Grafik z ponad 20 letnim doświadczeniem w kluczowych obszarach nowoczesnego zarządzania marką. Łączy kompetencje kreatywne i digitalowe z działaniami operacyjnymi oraz organizacją targów i różnego rodzaju eventów. Psycholog in spe.
Udostępnij

Powiązane treści