Jesteś tutaj:

Automatyka dla logistyki i produkcji – relacja z seminarium

Przeczytać czy usłyszeć o automatyce to jedno, ale zobaczyć jak ona działa na własne oczy, to zupełnie inne doświadczenie! Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w jesiennej edycji seminarium „Automatyka logistyczna i produkcyjna na wyciągnięcie ręki” organizowanego we współpracy z Datalogic i Dimark S.A.

Kluczowym momentem seminarium była wizyta w nowoczesnym showroom firmy Dimark, gdzie zaprezentowaliśmy rozwiązania automatycznego odczytu kodów kreskowych na przykładzie bramek BHS, odczytu kodów za pomocą zespołu kamer liniowych wraz z odczytem wolumetrycznym, a także ideę traceability w procesie produkcyjno-magazynowym Tire Solution.

Uczestnicy mogli zapoznać się także z oprogramowanie Scada™ służącym zarządzaniem procesem technologicznym i wizualizacją jego przebiegu oraz pakietem WebSentinel™ służącym efektywnej kontroli procesów Auto ID w automatyzacji przemysłowej, logistyce i analizie obrazu.

W drugiej części naszego seminarium wraz z naszym kluczowym Klientem JBB Bałdyga, zaprezentowaliśmy kompleksowe rozwiązanie automatyzujące odczyt kodów kreskowych na produktach.

W najnowocześniejszych w Europie zakładach przetwórstwa mięsnego w Łysych, wdrożyliśmy systemy skanujące od momentu wejścia pojedynczych towarów na konfekcję, poprzez opakowania zbiorcze, aż po skanowanie wielkogabarytowe palet w momencie przyjęcia na magazyn i wydania. Jest to rozwiązanie pionierskie i innowacyjne na skalę naszego kraju.

W kolejnych panelach uczestnicy mogli poznać ofertę oprogramowania dedykowanego dla logistyki i produkcji Digit.IO, możliwości jakie daje technologia RFID, czy korzyści jakie płyną z zastosowania automatycznych aplikatorów etykiet.

W trakcie naszego seminarium nie mogło także zabraknąć miejsca dla wiedzy o standardach GS1 Polska, kodach kreskowych, czy kodach 2D, które coraz częściej wykorzystywane są w rozszerzonej identyfikacji produktów.

Do zobaczenia na kolejnych tego typu wydarzeniach, które będziemy organizować w kolejnych latach!

Picture of Bartłomiej Dobrzyński

Bartłomiej Dobrzyński

Marketing Manager i Grafik z ponad 20 letnim doświadczeniem w kluczowych obszarach nowoczesnego zarządzania marką. Łączy kompetencje kreatywne i digitalowe z działaniami operacyjnymi oraz organizacją targów i różnego rodzaju eventów. Psycholog in spe.
Udostępnij

Powiązane treści